Domeniu de activitate: Educaţie
Funcţia publică vacantă: Autoritate ale administraţiei publice centrale
Denumire funcţie publică vacantă/Subdiviziune: Specialist superior, Direcția evaluare în învățământul superior
Data-limită de depunere a documentelor: 12.04.2024
Unități disponibile: 1
Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului
Promovarea și evaluarea implementării politicii de stat în domeniul educației, asigurarea managementului calității în învățământul superior.
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
1. Contribuirea la evaluarea instituțiilor ofertante de programe de formare profesională și servicii educaționale, precum și a programelor acestora, în vederea autorizării de funcționare provizorie/acreditării în învățământul superior;
2. Proiectarea și realizarea activităților de evaluare externă a programelor de studii și a instituțiilor de învățământ superior;
3. Implementarea metodologiei de instruire a experților care urmează să efectueze misiuni de evaluare în învățământul superior;
4. Redactarea proiectelor de decizii cu privire la autorizarea de funcționare
provizorie/acreditarea/neacreditarea programelor de studii și a instituțiilor de învățământ superior.
Tip de angajare: perioadă nedeterminată
Condiţiile de participare la concurs:
Cerinţe specifice pentru participare la concurs:
- studii superioare (studii superioare de licență și master);
- 6 luni de experiență profesională în domeniul educației;
- cunoașterea și înțelegerea structurii sistemului educațional din Republica Moldova;
- cunoașterea cadrului normativ general și în domeniu, strategiile și politicile educaționale care se referă la perspectivele de dezvoltare a învățământului superior;
- activități privind asigurarea și/sau evaluarea calității în educație și cercetare;
- abilități de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint.
Documente ce urmează a fi prezentate:
Modalitatea de depunere a documentelor
Salariul pe funcție: de la 6490 lei
Bibliografia concursului
Acte normative generale:
1. Legea nr. 158 – XVI din 4 iulie 2008 Cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
2. Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
3. Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 Cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public.
Acte normative în domeniul de specialitate:
1. Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 28.02.2018 cu privire la organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare;
2. Hotărârea Guvernului nr. 616 din 18.05.2016 pentru aprobarea Metodologiei de evaluare externă a calității în vederea autorizării de funcționare provizorie și creditării programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior și de formare continuă și a Regulamentului de calcul al taxelor și serviciilor prestate în cadrul evaluării externe a calității programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior și de formare continuă;
3. Ghidul de evaluare externă a programelor de studii superioare de licență (ciclul I) și studii superioare integrate
https://anacec.md/files/Ghid_licenta_18.04.2022.pdf
4. Ghidul de evaluare externă a programelor de studii superioare de master (ciclul II).
https://anacec.md/files/Ghid_master_18.04.2022.pdf
5. Regulamentul privind implicarea părților interesate în activitățile de asigurare externă a calității
https://anacec.md/files/D56_CC_28.04.2022_Anexa.PDF
6. Procedura de monitorizare post-evaluare a programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior și de formare continuă.
https://anacec.md/files/D76_CC_21.12.2022_Anex%C4%83.PDF
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:
Parascovia Rudei
Telefon: 022 78 38 57.
Email: contact@anacec.md