Anunț de angajare: Șef serviciu, Serviciul tehnologii informaționale
Agenția Națională de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare (ANACEC) organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului de șef serviciu, Serviciul tehnologii informaționale.
-
Atribuțiile de bază ale funcției:
- organizează şi coordonează activitatea Serviciului;
- asigură implementarea actelor normative și legislative, documentelor de politici privind utilizarea și funcționarea TI prin crearea condițiilor necesare;
- asigură calitatea informațiilor care se conțin în sistemele gestionate și monitorizează în permanență înregistrările informațiilor în aceste sisteme;
- desfășoară activități de implementare a noilor tehnologii, softuri și utilaje moderne în domeniul său de activitate;
- participă la elaborarea proiectelor de acte normative, documentelor de politici specifice domeniului său de activitate;
- oferă suport metodic la accesarea și utilizarea serviciilor legate de tehnologia informației.
-
Condiții de participare la concurs
Cerințe obligatorii
- cetăţenia Republicii Moldova și domiciliul permanent în Republica Moldova;
- cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
- cunoaşterea cadrului normativ în domeniu;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- studii necesare prevăzute pentru funcția respectivă – studii superioare în domeniul Tehnologiilor informaționale;
- experiență de activitate managerială în domeniul Tehnologiilor informaționale de minim 5 ani.
Calități și competențe
- spirit de inițiativă și angajament față de valorile ANACEC;
- spirit de echipă, abilitatea de a negocia și de a identifica soluții;
- nivel înalt de responsabilitate și disciplină;
- abilități analitice, abilitatea de a asculta și de a înțelege;
- abilități de planificare și auto-organizare, prioritizarea independentă a sarcinilor și respectarea termenelor limită;
- excelente abilități de scriere;
- abilități de comunicare și de luare a deciziilor.
Pentru participare la concurs se depune dosarul care cuprinde următoarele acte:
- scrisoare de intenție (maxim o pagină);
- curriculum vitae după modelul EUROPASS;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- adeverințele care atestă vechimea în muncă.
Dosarul urmează a fi depus până la data de 17 februarie 2021, ora 17:00, la adresa de email: contact@anacec.md.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:
Parascovia Rudei, telefon: 022 78 38 57.