Post vacant: Specialist principal, Serviciul relații cu publicul și cooperare internațională
Agenția Națională de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare (ANACEC) organizează concursul de recrutare pentru ocuparea postului de Specialist principal, Serviciul relații cu publicul și cooperare internațională
Atribuțiile de bază ale funcției:
- Coordonează procesul de informare și comunicare a Agenției cu publicul larg, reprezentanții societății civile și mass-media în vederea informării operative și veridice a societății;
- Stabilește și menține relațiile de comunicare cu mass-media. Monitorizează presa și opinia publică pentru cunoașterea percepției societății în raport cu inițiativele Agenției;
- Asigură întreținerea și actualizarea datelor pe pagina web a Agenției;
- Elaborează și redactează comunicate de presă, anunțuri și informații curente de interes public și publică pe website-ul Agenției și pe conturile acesteia în rețelele de socializare;
- Asigură utilizarea corectă de către partenerii și beneficiarii Agenției a Mărcii ANACEC;
- Elaborează și coordonează realizarea materialelor informative și de protocol.
Condiții de participare la concurs
Cerințe obligatorii
- cetățenia Republicii Moldova și domiciliul permanent în Republica Moldova;
- cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
- cunoașterea cadrului normativ în domeniu;
- capacitate deplină de exercițiu;
- studii necesare prevăzute pentru funcția respectivă – superioare de licență sau echivalente, în domeniile științe ale comunicării, relații internaționale. Se acceptă și aplicații ale studenților de la ciclul II.
Calități și competențe
- spirit de inițiativă și angajament față de valorile ANACEC;
- spirit de echipă, abilitatea de a negocia și de a identifica soluții;
- nivel înalt de responsabilitate și disciplină;
- abilități analitice, abilitatea de a asculta și de a înțelege;
- abilități de planificare și auto-organizare, realizarea independentă a sarcinilor și respectarea termenelor limită;
- excelente abilități de scriere;
- cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- abilități de comunicare și de luare a deciziilor.
Pentru participare la concurs se depune dosarul care cuprinde următoarele acte:
- Scrisoare de intenție (maxim o pagină);
- Curriculum vitae după modelul EUROPASS;
- Copiile documentelor care să ateste nivelul;
- Adeverințele care atestă vechimea în muncă.
Dosarul urmează a fi depus până la 26 august, ora 16:00, la adresa de email: contact@anacec.md.
Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primirea documentelor:
Donici Valentina, tel: (+373 22) 54 54 11