Masa rotundă se va desfășura pe data de 29.03.2022, începând cu ora 15.00, în format online.
Organizator: Agenţia Naţională de Asigurare a Calităţii în Educație și Cercetare
Obiective:
Participanți/ invitați: membrii Comisiei de profil în învățământul general a ANACEC, reprezentanți ai OLSDÎ, cadre de conducere din învățământul general.
Ședința se va desfășura în format mixt: on-line (https://bbb4.renam.md/b/and-a4e-zdz) și cu prezență fizică (sediul ANACEC, bir. 101)
14.45 – 15.00 |
Înregistrarea participanților |
15.00 – 15.10 |
Andrei CHICIUC, Președinte al ANACEC Cuvântul de salut al Președintelui ANACEC. Prezentarea rezultatelor evaluării externe în învățământul general în anul 2021. |
15.10 – 15.20 |
Adrian GHICOV, președinte al Comisiei de profil în învățământul general a ANACEC Standardele de calitate pentru instituțiile de învățământ primar şi secundar general din perspectiva școlii prietenoase copilului în procesul de evaluare externă în învățământul general |
15.20 – 15.30 |
Lucia ARGINT, șef Direcția evaluare în învățământul general, ANACEC Prezentarea rezultatelor evaluării cadrelor de conducere din învățământul general: constatări, concluzii și recomandări |
15.30 – 15.40 |
Sergiu OREHOVSCHI, șef Secția evaluare învățământ liceal, ANACEC Prezentarea rezultatelor evaluării externe a instituțiilor de învățământ general: provocări, exemple de bune practici |
15.40 – 16.20 |
Experiențe și oportunități ale procesului de evaluare externă Tamara MACARI, director, Instituția Publică Liceul Teoretic „Ștefan Holban”, Cărpineni, Hîncești Svetlana MARCENCO, director, Instituția Publică Gimnaziul „Vasile Lupu”, s.Susleni, r. Orhei Serghei ZACON, director, Instituția Publică Gimnaziul „Mihail Sadoveanu”, s. Hănăseni, r. Cantemir Angela SÎRGHII, director, Grădinița-creșă nr.11 „Licurici” din or. Ungheni Angela BOGOS, director, Creșa-grădiniță nr.8 „Prichindel” din or. Cahul Liuba PLEȘCA, director Instituția Publică Instituția de învățământ „Meșterul Manole”, s. Sălcuța, r. Căușeni |
16.20 – 16.50 |
Luări de cuvânt, întrebări și răspunsuri, sugestii. |
16.50 – 17.00 |
Activități de totalizare: Concluzii și recomandări. |