- ANACEC
- Cooperation
- Press
- Experts
- Contacts
Domeniu de activitate: Educaţie
Funcţia publică vacantă: Autoritate ale administraţiei publice centrale
Denumire funcţie publică vacantă/Subdiviziune: Specialist principal, Direcția evaluare în învățământul superior
Data-limită de depunere a documentelor: 12.04.2024
Unități disponibile: 1
Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului
Promovarea și evaluarea implementării politicii de stat în domeniul educației, asigurarea managementului calității în învățământul superior.
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
1. Coordonarea activității de evaluare externă a programelor de studii și a instituțiilor de învățământ superior în vederea autorizării de funcționare provizorie/acreditării/reacreditării pentru fiecare misiune,
2. Implementarea Metodologiei de formare a experților evaluatori ai ANACEC;
3.Elaborarea proiectelor de decizii formulate de Comisiile de evaluare externă;
4. Recepționarea planurilor de măsuri corective și a rapoartelor privind implementarea planurilor de măsuri corective din partea instituțiilor de învățământ superior;
5. Perfectarea certificatelor de evaluare externă.
Tip de angajare: perioadă nedeterminată
Condiţiile de participare la concurs
Cerinţe specifice pentru participare la concurs:
- deține studii superioare de master/doctorat;
- dispune de experiență profesională în domeniu cel puțin un 1;
- cunoaște și înțelege structura sistemului educațional din Republica Moldova;
- cunoaște cadrul normativ general și în domeniu, strategiile și politicile educaționale care se referă la perspectivele de dezvoltare a învățământului superior;
- dispune de experiență în evaluarea programelor de studii și/sau instituțiilor de învățământ superior;
- posedă cunoștințe de operare PC.
Documente ce urmează a fi prezentate:
Modalitatea de depunere a documentelor
Salariul pe funcție: de la 7380 lei
Bibliografia concursului
Acte normative în domeniul administrației publice:
1. Legea nr. 158 – XVI din 4 iulie 2008 Cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
2. Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
3. Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 Cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public.
Acte normative în domeniul de specialitate:
1. Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 28.02.2018 cu privire la organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare;
2. Hotărârea Guvernului nr. 616 din 18.05.2016 pentru aprobarea Metodologiei de evaluare externă a calității în vederea autorizării de funcționare provizorie și creditării programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior și de formare continuă și a Regulamentului de calcul al taxelor și serviciilor prestate în cadrul evaluării externe a calității programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior și de formare continuă;
3. Ghidul de evaluare externă a programelor de studii superioare de licență (ciclul I) și studii superioare integrate
https://anacec.md/files/Ghid_licenta_18.04.2022.pdf
4. Ghidul de evaluare externă a programelor de studii superioare de master (ciclul II).
https://anacec.md/files/Ghid_master_18.04.2022.pdf
5. Regulamentul privind implicarea părților interesate în activitățile de asigurare externă a calității
https://anacec.md/files/D56_CC_28.04.2022_Anexa.PDF
6. Procedura de monitorizare post-evaluare a programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior și de formare continuă.
https://anacec.md/files/D76_CC_21.12.2022_Anex%C4%83.PDF
7.Planul național de acțiuni privind asigurarea calității învățământului superior din Republica Moldova pentru perioada 2021-2023.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:
Parascovia Rudei
Telefon: 022 78 38 57.
Email: contact@anacec.md