Redactor principal, Serviciul relații cu publicul și cooperare internațională
Agenția Națională de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare (ANACEC) organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului de Redactor principal, Serviciul relații cu publicul și cooperare internațională
-
Atribuțiile de bază ale funcției:
- Coordonează procesul de informare şi comunicare a Agenției cu publicul larg, reprezentanții societăţii civile şi mass-media în vederea informării operative şi veridice a societăţii;
- Stabilește și menține relaţiile de comunicare cu mass-media. Monitorizează presa şi opinia publică pentru cunoaşterea percepției societății în raport cu inițiativele Agenției;
- Asigură întreținerea și actualizarea datelor pe pagina web a Agenției;
- Elaborează și redactează comunicate de presă, anunțuri și informații curente de interes public și publică pe website-ul Agenției și pe conturile acesteia în rețelele de socializare;
- Asigură utilizarea corectă de către partenerii și beneficiarii Agenției a Mărcii ANACEC;
- Elaborează și coordonează realizarea materialelor informative și de protocol.
-
Condiții de participare la concurs
Cerințe obligatorii
- cetăţenia Republicii Moldova și domiciliul permanent în Republica Moldova;
- cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
- cunoaşterea cadrului normativ în domeniu;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- studii necesare prevăzute pentru funcția respectivă – superioare de licență sau echivalente, în domeniul comunicării, relații internaționale. Se acceptă și aplicații ale studenților.
Calități și competențe
- spirit de inițiativă și angajament față de valorile ANACEC;
- spirit de echipă, abilitatea de a negocia și de a identifica soluții;
- nivel înalt de responsabilitate și disciplină;
- abilități analitice, abilitatea de a asculta și de a înțelege;
- abilități de planificare și auto-organizare, prioritizarea independentă a sarcinilor și respectarea termenelor limită;
- excelente abilități de scriere;
- cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- abilități de comunicare și de luare a deciziilor.
Pentru participare la concurs se depune dosarul care cuprinde următoarele acte:
- Scrisoare de intenție (maxim o pagină);
- Curriculum vitae după modelul EUROPASS;
- Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care confirmă efectuarea unor specializări / certificat de studii universitare eliberat de instituția de învățământ superior;
- Adeverințele care atestă vechimea în muncă.
Dosarul urmează a fi depus până la data de
24 septembrie 2021, ora 17:00, la adresa de email: contact@anacec.md.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:
Parascovia Rudei
Telefon: 022 78 38 57.